16,2 grader på morgonen

Det är dags att besöka RödaKorset igen.. eller Ria, eller återvinningen. Det ser ut som en trebarnsfamilj har flyttat in i ett litet hus på landet och Vilda springer hinderbana bland kartonger, blå sopsäckar och väskor. För min egen del har jag hamnat i det läget att jag flyttar saker från en sida till en annan, som en desorienterad höna med överslag. Än så länge har jag ingen öveblick och att det finns ett slut på allt som ska packas upp vågar jag knappt tro på.

Men jag mår gott i mitt röda hus med vita knutar och tegelpannor på taket och när jag väl blir klar så kommer jag att ha världens finaste hem. Fast det är kallt innan jag fått eld i kaminen på morgonen...

Bästa bilen
Allt är förlåtet! Utan anmärkningar rullade bilen ut från Svensk Bilprovning kl 09.21 idag och stenen från bröstet ligger nu på en parkeringsplats i berga industriområde.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis!
Tandläkare och bilprovning ger alltid oro innan besök.

Jag har löst besiktningen med att skicka någon annan med min bil så slipper jag oron i hallen i alla fall. Man blir nästan knäpp när de tittar och bankar och kollar överallt.

Tandläkaren får jag gå till själv, än så länge. Annat blir det när löständerna kommer, kan man skicka dom i ett glas med någon annan då?

2007-01-05 @ 11:59:40
Postat av: mamma

(sjungande) .....där viskar var våg som längs skutsidan slår: Ellinor, Ellinor, Ellinor

Puss och ÄÄÄÄÄäääääää till min solskensflicka

2007-01-05 @ 16:22:44
Postat av: C.

Jättegrattis!!!

2007-01-05 @ 20:00:48
Postat av: Linz@n

Vill fröken ha ett fint träbord med glasskiva, till köket eller matsalen måntro???? Sofforna behåller vi ju som du vet...*ler* God fortsättning vännen och va härligt att du fortstätter med bloggandet. KRAM Linn

2007-01-08 @ 23:44:52
Postat av: Solen

Är det kul o nya jobbet?
Har du fått ordning ännu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback