Vakthunden

image16

Vilda löper och är just nu den mysigaste hund man kan tänka sig. Hon bara kikar på korna, äter äpplen som ramlat från träden, ligger i mitt knä och är bara lugn och harmonisk. Varför löper tikar bara två ggr om året..?!

På onsdag infaller dock den dag då jag för första gången ska lämna bort min hund för flera dagar och jag känner mig som värsta hönsmamman. Tror det är nyttigt för oss båda att vara utan varandra ett tag, man ska inte leva i symbios med sin hund... Jag har dessutom den bästa hundvakt man kan tänka sig och hyser ingen som helst oro för att hon inte ska ha det bra MEN i huset finns andra familjemedlemmar som jag förmodar kommer att gå protesttåg och lägga bestridanden redan efter första timmen....

image17

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Hon är väl den vackraste hunden men den katten ska hon inte leka med...den ser inte lika fridfull ut som korna i hagen.

Postat av: Solis

Ha det kul på din resa:)

2007-07-29 @ 23:05:06
URL: http://kosmosanroparsolis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback