Golden Dust

Från guldskimrande trädkronor till en annan form av guld...


Kommentarer
Postat av: Äiti

Så snopen jag blev, var säker på att min favorit låt "Fields of gold" skulle ljuda på computern....

Ska vi ha en trevlig helg, eller....?

2007-11-16 @ 14:34:01
Postat av: Glennis...

...vilken längtan...vilket sökande...har aldrig hört eller sett detta förut,har inte heller lyssnat tillräckligt många gånger för att ha koll på hela texten...men jag känner igen fenomenet "sök"...sök den Du är...Ditt ursprung...vart Du ska...eller kanske är det längtan...längtan efter vem jag är,mitt ursprung...vart jag ska....
...vi är inte guld...bara dammet av det...kanske knäckande,men sant...tyvärr...vi vill alla vara bestående...i en framtid,MEN...gör vi inte "avtryck" i vår nutid o samtid,kan vi aldrig lämna något till framtiden...vi lever bara så långt som vår längtan för oss...
lite FÖR djuphavsdyk för en fredagkväll,eller...? "sorry"...

E:
Angående "första veckan var den lättaste..."

Du har svaret själv...
För:

Beroende på livsinställning,så är ANTINGEN det första eller det senaste ANTINGEN det lättaste eller det djävligaste som skett...
...så:
väljer man att se det sista som skett,som det värsta,så blir det första som hände,det vackraste...
...men,hur blir det om vi vänder på "kakan"...?

...ja,jag vet inte...
...men,vi alla som läser Ellinors blogg,kan väl göra ett tankeexperiment...

...tänk på Din första kärlek...

//G.

2007-11-17 @ 01:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback