Idoldöden

..nu ska jag aldrig mer se Idol

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har bara sett Idol några gånger den här säsongen, och inte brytt mig så särskilt. Men idag.. idag gapade jag som en fisk, kippade efter andan och sitter fortfarande och undrar HUR I H-E FOLK RÖSTAR???

2007-11-24 @ 00:25:39
Postat av: Solis

ÄNTLIGEN!
ÄNTLIGEN HAR DU TAGIT DITT FÖRNUFT TILL FÅNGA!
VÅGA VÄGRA IDOL!

Postat av: fia

I agree with your point!
men Amanda Jensen e ju bara för BÄST!!! dessutom har hon ju STIL, tjejen. De rosa flamingo örhängena och de stora gröna plate earrings hon haft på sig kommer från ett superkul smyckesmärke som heter MI LAJKI. Hittade deras hemsida med webbshop på www.milajki.com
mkt rock n roll, humor och lyx! örhängena kostar 499 SEK.
Puzz!!!

2007-11-24 @ 18:07:29
Postat av: Glennis

...aj då...
Nu vilar det nog lite bitterhet över E...inte bra...inte i kombination med nikotinbrist...

Traggla på;E!
Den värsta perioden (med Nico) är över nu,men håll emot,för slappnar Du av,ökar suget...så var bestämd!

G.
...behind.

2007-11-24 @ 22:43:59
Postat av: thewoodfairy

Det är måndag, och jag är fortfarande i chocktillstånd.

2007-11-26 @ 14:06:52
URL: http://thewoodfairy.blogspot.com
Postat av: linzan

äntligen fick jag två sekunder över att kolla din blogg igen - allt för längesedan märkte jag snabbt, då mina två sekunder inte räckte till...men eleverna får vänta, min vän är viktigare. Kul att ses häromdagen så där tre sekunder, har sällskapet åkt norröver igen? Kommer du/ni snart och hälsar på??? frågorna är många och du sitter inne med svaren !!!KRAM

2007-11-27 @ 11:34:52
Postat av: Baskervillehunden...

...(Isa-)Bella...
-Var "E" Du...?

Din blogg längtar efter uppdatering...

Hur går det för Dig...?
...med Nico-brist...
...med Idol-chock...

Vi är ett antal som saknar Dig...!
...inte bara "jag saknar Dig"...

// G.

2007-11-30 @ 23:58:56
Postat av: ...vid Din grind...

...är tillbaka där jag började... letar efter en
strof...:"se´n var hon borta,o jag sökte som en
vilsen hund..."
...var är "E"...?

// G.

2007-12-02 @ 20:52:19
Postat av: Glennis...

...hjälp mig...
Någonting typ:"se´n var hon borta,o jag sökte som en vilsen hund..."
Vad/var kommer orden ifrån...?
...
//G.

2007-12-02 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback