Hitta till Idol

Alla som känner mig och mitt musikälskande hjärta vet att fredagskvällarna uppnått heligdags-stämpel sedan fyra säsonger tillbaks. Tillsammans med underbara "Bonde söker fru" är faktiskt Idol det enda jag ser på tv just nu och kl 20.00 varje vintervecka sitter jag bänkad.

Om tv:n tillfälligtvis är den elektroniska apparat som jag använder minst så är datorn överlägsen energitjuv hemma på landet. En sida som jag besöker var och varannan dagär
hitta.se, inte minst när pappa ringer med en lång lista av okända telefonnummer som han vill veta innehavarna till. I förra veckan upptäckte jag att de på hitta hade en tävling där första priset var en Idolresa och jag var inte sen att delta. Döm om min förvåning när jag får ett synnerligen angenämt samtal i måndags från Ylva på Hitta..

Jag har nypt mig i armen var femte minut sedan dess och med en arm fullt av ljusblå märken så får jag nog inse att det faktiskt är jag som är vinnaren!!!

Befinner mig således i ett rus av vardagslyx där en trevlig man ringer och presenterar sig som min chafför, där ett hotellrum vid Stureplan väntar på mig och där inplastade VIP-biljetter ligger på bordet. Ibland är livet lite roligare än vanligt!

image56


Kommentarer
Postat av: Lilla B

Gratulerar!

Postat av: Ellinor

Tack Lilla B, det känns verkligen som et välkommet avbrott i vardagen :) Trevlig helg!

2007-10-26 @ 08:59:16
Postat av: emmsan

oj, och jag som inte kollade publiken så noga, kanske fanns det ett känt ansikte i rutan också! kul med lite glamor, här är den enda glansen en otorkad liten näsa- men den är fiiin!

2007-10-27 @ 09:13:11
Postat av: Kusin Mina

Jag tittade o tittade men... Mamma A-b skickade sms till mamma A-L var vi skulle titta men det hjälpte inte... MEN du var där! Fan vad häftigt! Vi väntar på en rapport. Kram och grattis

2007-10-28 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback