Pump it up

image46

Aj.. aj.. aj. Denna dag går i träningsvärkens tecken efter 60 minuters muskelplåga igår. Jag kommer aldrig någonsin att glömma första gången jag hade varit på pump. Det var 1999 och dagen efter kunde jag inte ens sätta mig ner på toalettstolen utan hjälp. Den här gången är det dock något lindrigare, något jag är oeändligt tacksam för eftersom jag nu lever ensam.. Men visst får jag ta ledstången till hjälp för att ta mig upp för trappor och nog gnyr jag ynkligt när lägen ska förändras. Ack ljuva träning.. är jag smärtfri på onsdag kör vi igen!

Såg att Idol går ikväll trots att det bara är måndag. Har ni hunnit få någon favorit där ute i stugorna?


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hmmm, jag med. Ikväll ökade jag mina 11 maskiner på Nautilus med en vikt till. Var helt mör i hela kroppen när jag cyklade hem.

2007-09-24 @ 19:56:54
Postat av: Ellinor

Kristina: Jag har inte din diciplin utan behöver ha någon som står och vrålar på mig när jag tränar. Hade jag gått på vanligt gym hade jag gjort tre repetitioner och skrivit tolv i protokollet..

2007-09-26 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback