Mina 15 minuter

Aldrig har "15 minuter" varit så långa, å andra sidan har jag heller aldrig lärt mig så mycket under den tiden heller. I förrgår flögs jag till Stockholm för att morgonen därpå vara med i Nyhetsmorgon. Surrelaistiskt är ordet när jag sitter i sminket på Tv4 tillsammans med Ylva Johansson för att därefter visas in till en studio där Kristin Kespersen och Anders Kraft väntar för direktsänd riks-tv.

Intervjun (som ni kan se
här) gick bra, trodde att jag skulle vara nervös men all nervositet rann av mig i samma stund vi gick i sändning. Senare under dagen, hemma i Nybro igen, var det åter direktsänd tv och radio samt intervjuer av press. Livet är i sanning annorlunda just nu...

Imorgon fattar socialnmnden sitt beslut.. sedan ska jag sova.


Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Du är mycket bra i intervjun Ellinor!

Postat av: Åsa

Du är bara såå bäst

2008-04-24 @ 07:46:42
Postat av: Anonym

Håller absolut med Åsa om hennes bedömning

2008-04-25 @ 17:37:21
Postat av: Anonym

Du gjorde ett mkt bra jobb i tv soffan!...U go girl/E

2008-04-25 @ 20:13:32
Postat av: Ellinor

Tackar, bugar, niger och bockar! Hade aldrig fixat något av detta utan stöd och hjälp från alla ni underbara människoljuveler.

2008-04-26 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback