Fulltecknat!

Tidigt, tidigt denna morgon satt jag på jobbet och tokstirrade på skärmen framför mig. Som vanligt hade jag tassat in på Ticnet, driven av drömmen om en Lundellbiljett i Göteborg.. I månader har jag klickat på de där knapparna och för varje gång har jag sett platserna flyttas längre och längre bak i salongen. Men så.. 06.20 denna gudsförtjänta morgon föreslår databasen platsen allra längst fram i mitten..!! Jag vågade nog inte andas under de minuter de tog att fylla i personuppgifter och plocka fram Visa-kortet. Nu är platsen min och jag funderar på att skaffa ett kassaskåp till biljetten!! Av nästan 2000 platser får jag den absolut bästa... helt otroligt!

Det väntar en synnerligen aktiv, själsberikande och rolig höst bakom knuten och trots att jag gärna sparat på sommaren lite så går jag nu färgexplosionernas tid glatt tillmötes. Varje helg fram till oktober är bokad och detta är vad jag har att se fram emot;
  • v. 35  Besök av min skånska vän och hennes nio månader gamla charmtroll
  • v. 36  Schäferläger i vackra Kristianopel
  • v. 37  Gotland
  • v. 38  Gotland
  • v. 39  Ölands skördefest



Idag gratulerar vi
Solis på födelsedagen och hurrar en gång extra för ett spännande jobb och liv i New Delhi! Lite annat än posten i Göteborg va..?!

Kommentarer
Postat av: Eva

OJ vilken rolig höst sdom går dig till mötes vännen! Önskar att min vore lika fulltecknad - kollar längtansfullt i almanackan på väggen...Nehej...Ridning o fotboll e det mesta som planerats in minsann. Sååå då kanske vi får ett trevligt höstbesök hos oss av er två att se fram emot i höst/vinter då! Hör av dig bara vännen! Ni e såååå VÄLKOMNA!



Mys och njut av helgen!

Kramar från vännen i väst

2008-08-23 @ 07:55:36
Postat av: Ellinor

Eva: Tack vännen! Du får ta och kladda lite i den där almanackan.. glöm inte att göra saker för din egen skull ibland också.. viktigt, viktigt! Nu rusar jag till jobb...!! Kram

2008-08-23 @ 14:41:46
Postat av: Åsa!

Att planera in lite godbitar under hösten kan göra att man helt plötsligt LÄNGTAR istället för våndas inför den kommande årstiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback