Om jag vore Afro-Caribean...


Nej... jag har inget bättre för mig och ja.. jag är extremt lättroad emellanåt. Men vill du också bli Afro-Caribean, målad av en död konstnär eller se hur du skulle se ut om du vore av motsatt kön, ja då går du in
HÄR.

Semester skulle väl egentligen innebära hängmatta, böcker, sommar och vila...? Var det inte så? Halva tiden har gått och hittills har jag inte öppnat en endaste bok, sett en enda film eller haft möjligheter att slöa i en varm sol. Istället har jag...
  1. Målat garderobsdörr... slipat garderobsdörr... målat om garderobsdörr... gett garderobsdörr peneciellin.. blivit galen
  2. Målat om hela badrummet, inklusive allt löst som klädhängare och möbler
  3. Skruvat ihop hyllor
  4. Vattnat niohundratusen (typ) blommor hos mina bortresta grannar
  5. Städat skåp, sorterat kläder i färgskalor, vikt plastpåsar och andra smått neurotiska sysslor


Dagens (och gårdagens) sommarpratare: Inte den blekaste aning.. har missat det helt.

En liten fråga....

Måste man verkligen ha lampor avsedda för badrum eller får jag ta en annan om jag lovar att inte spruta vatten på den?!

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Vad för slags lampa menar du egentligen? Glödlampa som glödlampa. Men du får inte plocka in armatur som inte är avsedd för våtutrymmen. Inte ställa in en lampa och ha sladden i en kontakt utanför. Det kan gå åt helvete!!!

Vanlig dammsugare ska man heller inte använda i våtutrymme, förresten.

El och vatten är en otäck kombo!

Postat av: Ellinor

Lilla B: Aj,aj.. det där var exakt det svar jag inte ville ha. Får således bege mig till affären och köpa ny lampa... Tack förresten.. du kanske räddade mig från en ofrivillig permanent?! :)

2008-07-03 @ 21:10:19
Postat av: Lilla B

Haha - jaha, du! Bättre att skaffa afrofrisyren via internet än genom elnätet.

Trevlig helg, förresten!

2008-07-05 @ 18:57:35
URL: http://lillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback