Plötsligt händer det?

Ett fönster blev putsat, sedan plingade det in ett meddelande och i nästa sekund var jag på väg in till Kalmar på lunch. Valfrihet och bortvalda måsten är guld.

 
Storgatan i Kalmar med dess trappstegshus

Har bokat biljetter till Winnerbäck och har därefter suttit med fingret över knappen för bokningsbekräftelse till Lundells sista spelning i Göteborg i höst. Jag tryckte aldrig.. måste först bestämma mig för vad det är jag vill mest eftersom det inte går att få allt. En sista minuten när hösten gör sin entré är synnerligen lockande också. En riktig sol och badresa.. god mat, kall öl, nya dofter, andra ljud. Fast tänk hur det hade kunnat vara.. tänk en resa i septemer,  Lundell i Stockholm i oktober och sedan avslutningen i Göteborg i november. Vilken höst! Dags för en Trisslott... kanske två..

Kommentarer
Postat av: Claus

Jag håller tummarna för dig. Köp några trisslotter. Man borde inte få lov att välja bort bra saker i livet :-) /Claus

Postat av: Ellinor

Claus: Låt oss lagstadga det..bort med möjligheterna att välja bort sådant som berikar, berör eller bara värmer ens hjärta :)

2008-07-10 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback