Väntan

Såg dessa två herrar häromdagen på en trottoar i centrala Kalmar. Fullkomligt bedårande och så talande i sin tystnad. Får dock hoppas att cykelägaren inte är hundrädd om han kommer för att hämta sin cykel innan husse/matte dykt upp...



Just hemkommen från ett 14-timmars pass på jobbet där jag hunnit med allt från att sitta i möte med mina kollegor till att få storstryk i
Singstar. Jag smugglade med mig Vilda idag eftersom jag inte hade någon hundvakt och nu är hon helt slut efter att ha försökt ha koll både vuxna och unga under hela dagen. En vallhund är inte att förrakta på ett HVB-hem...

Imorgon väntar ett lika långt pass igen och stupar jag inte i säng inom kort kommer jag förmodligen aldrig upp i tid.

Gårdagens finaste mms
Kom från Sara och Jörgen som igår lovade varandra evig kärlek och vigdes till man och hustru. ♥ Grattis mina fina vänner, jag vet att ni för alltid kommer att ge varandra lycka i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback