Bra ideér...

.. kan vara riktigt usla ideér. Som att måla om garderobsdörren i badrummet till exempel.. det var en omåttligt dålig idé. Om jag för en sekund vetat att "lackfärg" betyder nagellack-konsistens (borde förvisso ha fattat det... lack som lack) hade jag aldrig gett mig på det projektet.. jag menar.. HUR svårt är det inte att få lacket på en liten nagel okej!? Nu har jag en garderobsdörr som ser ut att ha fått någon form av venerisk sjukdom och jag är lipfärdig.

Var köper man en garderobsdörr och vad kostar en sådan..??

Kommentarer
Postat av: Glennis

2008-06-28 @ 18:37:22
Postat av: Glennis...

...man ska inte trycka på "Enter" för att byta skrivfält...learning by doing... :-)



...gråt inte,E,särskilt inte för en dörr!



Jad är ingen målare,trots alla tavlor jag gjort,MEN,jag vet att det går att fixa Din veneriska garderobsdörr,utan att byta ut den!



Jag vet inget om Din dörr;material den är gjord av och liknande,men har Du möjlighet;ta ett foto och maila det till min e-post,så hör jag av mig per vändande post,dock kan jag nog på stört säga att Du får vänta nå´n vecka innan Du kan börja slipa o måla,o jag vet att kvinnor och tålamod är en motsägelse,men;är det för nyligen målat,kommer det bara att klibba ihop sig,om man har för bråttom...och då har man lite merjobb...



Sköt om Dig,hör av Dig!

Kramizar:

:G.

2008-06-28 @ 19:43:00
Postat av: Ellinor

Glennis: Tack! Har dock upptäckt att sandpapper och ommålning är som penecilin och medicinering ska man inte vänta med för länge serru ;) Idag har jag köpt väggfärg, snopet kom jag ut med en helt annan färg än vad jag tänkt mig i flera veckor. Impulshandlingar är underskattade..

2008-06-28 @ 23:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback