HJÄLP!!!

Borde göra tusen andra saker men har fastnat vid bloggdesign och dessa HTML-koder som måste härstamma från helvetet. Alla människor tycks begripa hur man får en snygg head-bild (se där.. vet ju inte ens om det heter så..??!!) på sin sida och jag försöker och försöker och blir det inte dåligt så blir det riktigt dåligt. Inte nog med att bilderna blir fel i sina propotioner för även om jag skulle lyckas med det så får jag ju aldrig in dem i bloggen. Skulle dessutom vilja göra skrivytan bredare och ha en annan färg på ytterkanterna av bloggsidan, men när jag försöker byta den blir allt färgat... åååhhhhh

Finns det ingen som kan hjälpa mig?? Blir som tokig...

Menar något som åtminstone kan likna det här...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback