Sex and the city

Egentligen bryr jag mig föga om mode, märkeskläder, designers...

.. och egentligen är jag inte speciellt imponerad över det stora, konstiga landet i väst.

Kanske borde jag,
liksom Hans Wiklund, dissa detta frossande i ytlighet och föga smickrande kvinnogestaltningar för att istället kavla upp skjortärmarna och slåss för individualism och mot konsumentsamhället. Högst troligt borde jag stålsätta mig från att bli charmerad av män som Mr Big och förmodligen borde jag gå mer på den film som visas på folkets bio.

Men.. sanningen är den att Sex and the city - the movie är en pärla och under 2 tim och 24 minuter njuter jag ohämmat av att tas med till de vuxna kvinnornas sagobok.

Se den...hellre än Hulken.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Balsam för själen, en ren njutning. En orgie i skor och kläder, tårar och.. ja, vad mer kan man begära?? Me love.

2008-06-23 @ 23:11:19
Postat av: Azola

Gillar dem också... ;o)

Mr Big har gett mig både arga utbrott och en lite tår i ögat ;o)

2008-06-24 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback