Överslagshandlingar

Jag har sagt det förr men det tål att upprepas.. jag HATAR att packa.. på riktigt, från tårna. Har hur mycket som helst att göra men sitter istället på köksgiolvet och försöker lära Vilda att nicka när jag säger -eller hur Vilda?! Det har gått åt en hel leverpastejbit och något nickande har det inte blivit.

Det ska i vart fall bli helt underbart att åka iväg till en av de nio vulkanöarna, med eller utan väsentlig packning. Vildas väska är i vart fall packad med frolic, den ljusa hunden, reflexbandet, bollar och ett kort på matte...



Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du fick packat lite i alla fall vännen- ser så fånigt ut om du har samma jeans o tröja hela veckan när du åker ;)



Ska iväg till en fårfram med jobbet idag - ska bli mysigt att titta på lamm o se vad alla små barn tycker.



Hoppas du får en trevlig och vilande resa gumman!



Kram i massor från en glömsk vän

(Grattis på födelsedagen mycket i efterskott......)

2008-05-21 @ 08:16:10
Postat av: Glennis...

...herregud... så trött man kan bli på sig själv... ...att jag kunde förlora kajplats 13,är för mig en obegriplighet... ...men,på något sätt hittade jag hamnen igen... hoppas bara ingen släckt fyren,för jag behöver ledljuset...



Hoppas allt är bra med Dig E.,och att kärleken har fört Dig samman med den Du önskar o behöver!!!



Skriver mer,när jag inte är så trött o jagad!



Sköt om Dig o livet,i all välmening:



//Glenn

2008-05-24 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback