Min seger

Idag är det ett år sedan jag blev nikotinfri...ett år som gått oerhört snabbt mitt i all hyperaktivitet, abstinensgråt och omställning. Stundtals har det varit galet jobbigt men när dagar läggs på dagar kan jag ändå konstatera att ett nikotinfritt liv var lättare att ta makten över än en hel del andra saker i livet. Jag är dock omåttligt stolt över mig, och mina kamrater, som alla lyckats att besegra ett begär för gott!

Marina, Sanna, Sussi och Lampan.. vilka superhjältar vi faktiskt är!


Kommentarer
Postat av: Eva

1 år - wow!! Grattis gumman till att du klarat av detta! Jag äri och för sig inte förvånad för när du bestämmer dig så...



Hoppas din dag blir bra idag! Kram från vännen i väst!

2008-11-13 @ 07:18:45
Postat av: Ellinor

Eva: Tänk om man kunde vara lika bestämd i andra frågor. Då skulle jag vara vältränad, alltid ha putsade fönster och ordning på alla papper :)



Kramar i mängder!

2008-11-13 @ 12:40:12
Postat av: Sanna

Ja! Jäklar, vilken bedrift! :-)

2008-11-13 @ 19:05:42
Postat av: Azola

Grattis till det rökfria året!!

Själv har jag bara tänkt tanken på att sluta igen...men inte kommit längre.

I morgon ska jag försöka kliva upp tidigt för att ge mig ut och fota för tävlingen hos "slottis" jag nämnde, men jag har ingen aning om vad jag ska leta efter ;o) blir nog inget...

kramizar till er båda!

2008-11-13 @ 23:07:06
Postat av: sara

Duktigt vännen! Ses snart på dopet!

2008-11-15 @ 11:09:14
Postat av: Marita o Zeazar

Hej igen!Har du sett bilderna på Zeazar som jag har skickat till din e-post?Hoppas ni mår bra för det gör vi trots mörker och regn./Marita

2008-11-15 @ 20:03:50
Postat av: Claus

Så fantastiskt bra. Hoppas du känner resultatet. Känner igen känslan /Claus

Postat av: Åz

jag har nominerat dig till Rix morronzoos bloggtävling!!

2008-11-22 @ 12:04:48
Postat av: Åz

...........men du kanske blir diskad i tävlingen! För du bloggar ju inte varje dag längre...tyvärr!!

2008-11-22 @ 12:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback