Tänk

..om alla höstdagar vore lika vackra.


Kommentarer
Postat av: Solis

Ja du altamira, mina höstdagar är gröna parker och heta dagar med drygt ca 32-33 grader i skuggan.

Postat av: Eva

Kommer inom o ser om du överlevt dagarna som stjärna ;)



Här är det 20 grader varmt o solen strålar om dagarna, shortsen nerpackade så det är svettas som gäller hihihi



Ha det bra vännen! Barnen planerar din o Vildas visit!!!



Kram från vännen i väst

2008-09-24 @ 21:10:31
Postat av: Ellinor

Solis: Livet är inte alltid helt rättvist ändå.. Hur har du det där i det Indiska landet?? Berätta!!



Eva: Mina stjärndagar börjar imorgon och just nu ägnas alla funderingar på vad i hela världen jag ska ha på mig...?! Shorts funkar inte riktigt på den här kusten :)



Ska bli fint och komma över till er i vinter. Vilda har nog redan börjat packa tror jag.



Kram!!

2008-09-24 @ 23:20:44
Postat av: Solis

Om du skickar din e-post, den du använder mest, till mej på facebook, så lägger jag till dej i min e-postlista för resdagboken.se eller så kan du gå in där manuellt, o söka på samtalmedsolen

2008-09-25 @ 06:19:32
URL: http://kosmosanroparsolis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback