Fågelholk

.. en del bor i radhus, andra i hyreshus. Falkar trivs däremot i Bullerbyar.


Kommentarer
Postat av: Eva i soligt Halland

Tidig dag för mig idag så jag har hunnit laga lunch till hungriga barn, plocka i ordning efter barnens ensamma morgon, skälla ut son som inte städat sitt rum sen gud vet när (tråkiga mamma tycker han) och bakat muffins. Nu vantar vi på besök av moster o 2 kusiner samt pojkvän som vill se bebis :)

Sedan är det stadsbesök på schemat med handling inför påsk o mer kompostgaller då Chester tog trappen ett flertal tillfällen igår o barnens rum har alldeles för mycket skoj att utforska för att han ska få vra där när ingen ser han.

Och därefter är det nog dax för ett glas vin o koppla av - nu är vi lediga i 4 dagar!



En riktigt GLAD PÅSK önskar jag dig min kära kära vän!!

2009-04-09 @ 13:03:23
Postat av: Azola

Vilka häftiga holkar...kanske man ska införskaffa några snygga sådana, här hemma har vi bara" vanliga holkar" Vi har varit duktiga hela dagen i trädgården både jag och sambon. Jag har krattat...igen, rensat, grävt och promenerat med mina 3 hönor och de två tupparna. (en höna ligger och ruvar och vill inte följa med ut)Städat lite i hönshuset har jag också hunnit med.

Hoppas allt är bra med er i Bullerbyn!

GLAD PÅSK och vi ses antagligen i Blåkulla Elli.. ;o) kram

2009-04-09 @ 17:10:46
Postat av: Stefan

Hej Falkebo å Glad påsk på dig! Riktigt trevliga radhusmodeller du hittat:) Nu vankas påskmiddag!/S

Postat av: Vilda Fåglar

...fria fåglar bor i fria bon,

så jag förstår att Du trivs

bättre i Bullerbyn än i

"allmännyttan"...och Du gör

mer allmän nytta i det rede

Du bor i nu,än vad Du skulle

göra i en holk...



Sena Påsk-Pussar till Dig,

o till den Vilda!



// G.



2009-04-13 @ 19:41:31
Postat av: Katta

Hoppas du har haft en bra påsk vännen och tack för messet! Sådana holkar vill jag ha på huset! KRAMMMM

2009-04-13 @ 20:12:11
Postat av: Marietta

Kan man köpa sådana hålkar ?

2012-07-22 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback