Find Waldo

För några veckor sedan premiärhandlade jag på City Gross.. en upplevelse som var lite utöver det vanliga. Måste säga att jag sällan varit i en affär som framkallat så mycket adrenalin (eller är det noradrenalin?!) i kroppen och trots att jag stundtals var ganska fascinerad (främst över de olika köttpaketen) så kändes den lokala Ica affären som rena himmelriket i jämförelse. Fast ska jag handla på Gigant Gross fler gånger ska jag handla ensam för tappar man bort någon hittar man [nästan] aldrig igen dom...



Jag letade bland pistagekoncentraten, vid vaxdukarna, bland oxfiléerna och i äppelhögarna. När jag ringde på mammans mobil spelades en signal i handväskan i den vagn jag körde och jag började överväga tanken om att ropa efter henne i butikens högtalare. Det här kortet togs när jag hade letat efter mamman i tjugo minuter och bildtexten var redan skriven i huvudet... Var är mamman??!!

Först när mamman är återfunnen, varorna är inplockade i ett hus i Bullerbyn och digitalkamerans bilder överförda i datorn pekar mamma på bilden och säger - men där sitter jag ju!

Stunning!

Kommentarer
Postat av: Eva

Äntligen kom detta inlägg som jag väntat på!



Hoppas mamma har det bra uppe i norr! Kan du maila hennes mailadress till mig så ska jag skicka kort på bebis till henne!

Fullt upp här hemma nu med kiss o bajs ute o inne. Barn som älskar hund men skriker när han inte förstår att han biter hårt. Han sover dock nästan hela nätterna redan och det är ju skönt, hade ju skräckbilden av nattvak i flera veckor framöver. Dock har han svårt att hitta tiden att äta tycker jag, skålen är dock bara framme med mat i en kvart ca sedan får han vackert vänta minsann.



Vi kan väl höras av i helgen om du inte jobbar häcken av dig vill säga...



Kram från vännen i väst

2009-04-04 @ 09:08:58
Postat av: Linz@n

Sluta med allt annat än bloggandet....dina underbara ordsbyggnationer får mig att le varje gång...när kommer dina samlade historier i inbundet band?!? Meddela mig...jag kommer på premiären och vill ha ett signerat ex....Underbara människa du skall ju inte göra annat än skriva, alltid en fröjd att läsa och man är verklgien med i din värld, fast man befinner sig en massa mil ifrån....KRAM i massor L

2009-04-04 @ 17:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback