Mina sjungande vänner

Häromdagen bad jag om nya toner till mina löprundor och har fått en del förslag. Idén är egentligen bättre än jag först trodde eftersom jag nu kan sammankoppla låt med person och därmed hämta ytterligare kraft av era alldeles egna energier... Så nu springer jag inte bara till Toy Mariné, Zelmanii, Pearl Jam eller den gode Le Marc, utan hör också kära vänners peppande genom andras toner.

Fast hörrninini.. löpturerna blir längre och längre och det är nog så att jag behöver fler sånger och vänner längs vägarna om det här nu sedermera ska bli till en hel mil...


Kommentarer
Postat av: Spring-music...

Varför inte använda låtar med spring som tema?



Born To Run SPRING-steen...

Who Will You Run To Heart

Run Like Hell Pink Floyd

Running Scared Roy Orbison

The Runaway Carola

Run For Your Life Style

Run To You Roxette

Running Away With You John Parr

Running For Cover Pernilla Wahlgren





Fyll på listan,gott folk,så kan vi

se hur många låtar vi kommer på!



Vårrusiga hälsningar till alla!



// Glenn.

2009-04-02 @ 08:06:24
Postat av: Nothingman

http://www.youtube.com/watch?v=FuQcMZH7bY0

Där är ju rätt gott gung =)

2009-04-02 @ 12:43:12
Postat av: Azola





Hej igen!



Den första jag tänkte på är ABBAs

take a chance on me....

Har för mig att Björn berättade att låten kom till en gång då han var ute och joggade! Brukar tänka på det när jag hör den...

Man känner stegenrytmen i låten...testa!! kram

2009-04-02 @ 20:26:56
Postat av: Anonym

Nej min Kusin heter Susanne och kommer från Skövde. Men jag har en moster som heter Inger.. :)



Visst är jag duktig. Tre veckor nu på söndag. Och det går galant, fint som dansen :)

2009-04-03 @ 20:01:55
URL: http://www.yehnnyl.blogspot.com
Postat av: Nothingman

Förresten... Hur springer man till Le Marc? Från kan jag iofs tänka mig att springa ;-)

2009-04-03 @ 21:47:56
Postat av: Ellinor

Glennis: Haha.. ja det var ju också ett tema. :)Run to the hills, vet jag en sång som heter också.



Vår i Bullerbyn idag, hoppas solen lyst över dig också!



Azola: Klart värt att testa! Det är svårt att inte få energi av varesig dig eller ABBA :)



Jenny: Du är en superhjälte du också! 1 år och snart 5 månader för min del och du har klarat den värsta tiden! Hejja, hejja!!!



Nothingman: Nu var du stygg herrn!

2009-04-03 @ 22:14:24
Postat av: Nothingman

Kära fröken Ellinor: Jag var inte stygg, bara ärlig :-)

2009-04-03 @ 22:35:38
Postat av: Åz

Spring till världens bästa låt :Midnight oils "Beds are burning" den är det power i!!

Eller Nannes "håll om mig".........men passar kanske bättre till KI-gympa.........

2009-04-04 @ 01:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback