Avbön

Vissa mornar är jag ett monster...

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaså så du är inte perfekt du heller?! skratt Testa ha två morgontrötta barn samtidigt och vara stressad...



Hoppas dagen blir bra även för ett "monster"!



Kramar i massor från vännen i väst

2009-02-03 @ 08:52:05
Postat av: Azola

Umm...stämmer på mig också!

För 3-4 veckor sedan skulle jag ha sagt " bry dig inte om att samtala med mig förrän jag fått mitt kaffe och cig" ...nu röker jag ju inte längre,men det dåliga morgon-humöret finns kvar.Vad ska man skylla på? ;o) gener,rutiner,psyke? :o)

2009-02-03 @ 11:01:15
Postat av: ...tror jag inte på...

...att Du skulle vara ett monster,vare sig morgon eller annan tid på dygnet... no way!



Kramar o klappar från Frillesås;en av dom få

världsdelar i Sverige,där man kan träffa på

såväl delfin som snö,med bara några dagars

mellanrum...

(OK:delfinen var död,och snön har nog sänkt

sig sex fot under...men,allt som har haft

liv,har också sin historia...)



// G.





2009-02-05 @ 16:06:49
Postat av: Azola

Hej igen...

Kom att tänka på er två eftersom jag haft en liiiiten Chihuahua här över dagen. Det är en jobbarkompis hund och han är även med på vårt jobb. En riktig liten charmör!

Åter till er ;o)

Det har snöat under dagen och jag fick sådan lust att leka ute med en "riktig hund" som syns...(förlåt lilla Devin)...skicka hit Vilda för sjutton...är långledig över helgen och snön kanske ligger kvar! Kram till er!

2009-02-05 @ 19:41:36
Postat av: Ellinor

Eva: Oj.. två morgontrötta barn låter som överkurs :) Fast dina är väl alltid änglar? Kan inte tänka mig annat.. ;)



Glenn: Eh.. jodå.. belive me. Jag tackar för kramar och den Vilda för klappar och konstaterar samtidigt att jag nog hellre ser delfiner än snö.. fast helst levande sådana.



Azola: Vi är verkligen hjältar som slutat med våra droger och kanske kan vi får vara små monster någon morgon om året då?! :) Skickar upp Vilding med nästa tåg, hon skulle nog må väl hos er tror jag (och jaga Rosie som en tok givetvis). Kram på dig!!

2009-02-05 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback