Hjärta på dig!



Så vill jag, som dagen sig bör, strö hjärtan över er alla.





Kommentarer
Postat av: ALLA dagar borde vara ALLA hjärtans dag...

...men så är det ju nu inte...



Dom största av alla stora hjärtan,

sänder jag sampackade med dom

kramigaste av alla kramar,till

Dig,E.och till Vilda !!!



(Ni får själva stå för hur Ni

vill ha dom fördelade...)



Kramizar o klappizar:



// G.



2009-02-14 @ 13:13:03
Postat av: Azola

Han är bra Winnerbäck!

Kikar in så här på alla hjärtans dag för att sända en stor stark.... kram ...till er båda!



Varit ute på promenad i solen, en alldeles underbart härlig hjärt-dag!Hade jag haft de där skidorna du nämnde hade jag tagit en skidtur istället, men med tanke på bristande snötäcke här utanför så hade turen inte blivit särskilt lång ;o)

Ha en skön kväll och hälsa även Leo (när du ser honom)

2009-02-14 @ 14:38:17
Postat av: Ellinor

Glenn: Kramiga kramar till dig också du fina vän och människa!



Azola: Ja ibland blir jag som galen i honom.. den där Winnerbäckarn. .. och som jag sa häromdagen.. hade du bott här så ;) Kram från mig och vift från Vilda.

2009-02-14 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback