Skillnaden mellan sommar och vinter






Kommentarer
Postat av: Eva

Spara snön till vi kommer ner, snälla!!



Kram från Linnea o Jacob

2009-02-15 @ 11:14:56
Postat av: Azola

Hej ..nu är jag här igen! :o)

Är klar med ett par sockerkakor som står i ugnen och har precis 35-40 minuter över... ;o)

Väntar på några fikasugna vänner som snart kommer.

Underbara bilder (som vanligt)så kul att se den stora skillnaden! Jag måste också ut och fota och jämföra. Vinter bilderna är vackra, snö gör allt så krispigt och rent...men det är klart sommar!

Inget är som den!! Åh...snart är vi där ;o)

Kramen till er båda och naturligtvis till Leo om han dyker upp på friarstråt! I´L BE BACK...

2009-02-15 @ 15:41:02
Postat av: Ellinor

Linnea och Jacob: Ska göra mitt bästa ;)



Azola: Alltid lika trevligt att ha dig tassandes vid min kaj :)

2009-02-16 @ 22:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback