Kyrkbyn






Kommentarer
Postat av: Azola

Det är vackert där uppe.Vi var i gs.kyrkby senast i somras då vi var på svärfars begravning. Bagarstugan finns ännu så länge kvar i familjen.

Förstår att det är tungt nu Ellinor ..så jag sänder över massor med värmande kramar!

Hälsa den vackra ♥Vilda♥ från oss här nere. Kram A

2009-01-07 @ 12:49:47
Postat av: Eva

Åhh den såå vackra kyrkbyn. I hlgen begravs min farbror i kyrkan i Gammelstad och mina föräldrar sitter som bäst på tåget uppåt landet nu.



Mina tankar är hos dig...



Kramar från vännen i väst

2009-01-09 @ 12:46:32
Postat av: Louise

Oj, vad vackert! Du är en fantastisk fotograf, du fångar stämningar väldigt fint. Kram!

Postat av: Ellinor

Azola: De kramarna värmer ännu.. :)



Eva: Tack vännen.. ser att du ringt men dagarna har varit ovanligt korta på sista tiden. Slår en pling inom kort så får vi planera framtid.



Louiserskan: Den största frågan inför 2009 är när vi någonsin kommer att ses...?! Märkligt vad det trilskas.. Kram!

2009-01-15 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback