Etapp två

Det var en högst häpen man som med höjda ögonbryn betraktade Vildas målmedvetna promenad på vägen utanför. Gräsklipparen blev ståendes medan mannen snudd på gnuggade sig i ögonen. En ensam hund på utflykt? Med ryggsäck? Några sekunders total förvirring och sedan ett "mysteriet är löst- leende" när kvinnan i vandrarkängor och ryggsäck blev synlig också från hans horisont.

Träningsläger etapp två har såldes påbörjats och idag var det en timmes skogsvandring med 9kg packning för min del och en snudd på tom väska för den fyrbente. Hittils går det mesta över förväntan (Vilding hade inga som helst invändningar mot att bära väska) och det största problemet just nu är att hitta en ryggsäck som passar mig och att välja rätt strumpor.



Nu åker jag och jobbar...

Kommentarer
Postat av: Azola

Ha ha...vilken syn för gudar !!

(han med gräsklipparen och haksläppet)



Hoppas du inte är som mig...det finns inte några strumpor som inte kanar ner och korvar sig inom 5-10 minuter...skulle i så fall vara några som sitter alldeles för håt om benet då, men då är det i alla fall inte bra! Lycka till med strump-jakten!

2009-06-14 @ 13:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback