Snälla, snälla nån vilken kväll

Nu börjar det..!!!


Nu röstar vi på Ugglas allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nothingman

Done... Multiple times even...

2009-03-14 @ 21:00:58
Postat av: Fågelskådaren

Jag har alltid haft blandade känslor för den där Ugglan men visst måste jag erkänna; hon brinner för det hon gör och hon brinner bra.



Mrbr

2009-03-15 @ 11:27:39
Postat av: Azola

Hej Bullerbyn!

Nyss vaknat efter helgens intensiva jobbar-nätter.

Helt underbart att sakta vakna till av dammsugarens surr...sambon får ytterligare en guldstjärna i kanten.

Vi åkte in till jobbet tidigare igår då vi ville se final-bidragen i sin helhet. Lite god smörgåstårta gjorde det hela till en trevlig början på arbetspasset. Ringde faktiskt in och röstade på

Ugglas!! Vinnarlåten blev en stor skräll eller?

Hon hade i alla fall kvällens snyggaste klänning och glimten i ögat fanns ju där!. Hade trott att Alkisarna skulle ta hem det i år.

Kramen till er där nere!!

2009-03-15 @ 14:31:02
Postat av: Ellinor

Nothingman: Lydiga du :)



MrBr: Dearest pippiskådare! :) Har ätit nan-bröd och påmindes av mamman om dina gudomliga Foccacior..!! Kom hit snart.. med eller utan bröd. Äääääääääääää



Azola: Vissa jobbdagar kan man leva med.. eller nätter för den delen. Ja visst skrällde det rejält från Globen igår, och förmodligen har Marlena större chans i Moskva än vad Caroline skulle haft. Dessutom får jag väl medge att jag nynnat på La Voix hela dan idag... :) Massa kramar kommer farande från en rätt grå Bullerby!!

2009-03-15 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback