Sommartider

Sverige har söndag medan jag har lördag. Så medan jag sitter och dricker ett glas Chilenskt vin med en ruta ljuvligt god mörk chilichoklad till, så bjuder jag på en Dagens- lista..

Dagens;
Väder: Gav hopp om en grönskande framtid. Värmande sol, kvittrande fåglar och inte längre fullt så iskalla vindar. Min hyresvärd torkade tvätten ute idag. Lovely!
Träning: Pump-pass som gick lättare än vanligt, TROTS tyngre vikter än vanligt. Fast utfall är utan tvekan skapat av sadister!
På repeat:
Black med Pearl Jam. Mitt liv har berikats med en Eddieoman, och det verkar onekligen vara så pass smittsamt att det borde ligga under smittskyddslagen.
Vänneravsnitt: 9-12 av säsong 10. Hittade boxen (som tillhör Åz familj, du får tillbaks den snart) idag och kom på att den fortfarande är osedd och därmed har jag ju ingen aning om Ross och Rachel får varandra eller inte..?!
Näringsintag: Slarv, slarv, slarv. Nästa vecka måste jag leta fram broccolin igen.
Hjälpbehov: Så här är det. Jag letar mig galen efter bra springlåtar, du vet sådana som man blir springglad av? Har hittills bara hittat den här.. Pliis.. ge mig tips. Tusentals!



Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Den här kan du strutta iväg till på vägarna kring Bullerbyn

http://www.youtube.com/watch?v=OMhgdZiuGbg

2009-03-29 @ 22:31:43
Postat av: Ellinor

Slottis: Så vackert..! Fast den får nog sparas till avslappningen efteråt tror jag :)

2009-03-29 @ 22:36:59
Postat av: Nothingman

Eddieomaner är ett gissel att bli av med...

Dom kan däremot komma med musiktips till joggingrundan.



http://www.youtube.com/watch?v=Vh25jOFixv4

2009-03-29 @ 23:07:55
Postat av: Ellinor

Nothingman: Tar jag nog mer som ett löfte ändå.. :)

2009-03-29 @ 23:18:12
Postat av: Azola

Utfall är bra!

Mina görs då och då,men nu för tiden har jag ingen skivstång på axlarna! (pust & stånk i alla fall..)

2009-03-30 @ 13:08:04
Postat av: Bek

!!!Neluväjd rä llaftu

2009-03-30 @ 20:58:02
URL: http://bek.blogg.se/
Postat av: Säg vad Du vill...men först,sjung:

...en sång för April!



Vad kan passa bättre att springa till,så

här i det absoluta slutet av Mars...?



"Du bär en älskad själ,så kyss Din sorg farväl

Allt har sin tid,Älskling,allt har sin stund

Nu är tid för en leende mun" //Le Marc.



//G.





2009-03-31 @ 14:01:24
Postat av: L.N

Gillar att Du lyssnar på repeat..ler!

2009-04-01 @ 20:08:34
Postat av: Ellinor

L.N: Lätt att fastna ibland.. :)

2009-04-01 @ 22:55:27
Postat av: Ellinor

Glennis: Åh Le Marc var faktiskt den jag köpte min absolut första CD med. Minns att jag redan på den tiden kunde använda stereon som väckarklocka och vaknade under större delen av högstadietiden till den mjuka (korta) versionen av Evelina. Det var ett vackert sätt att vakna på!

2009-04-01 @ 23:07:21
Postat av: Glennis...

Evelina är ett vackert sätt att få vakna på...



Le Marc har gjort musik som alltid är med mig.



Kramar o klappar!

// G.

2009-04-02 @ 08:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback