Tvätt

Hur tänker man när man sätter igång en maskin just innan man går och lägger sig? Kanske främst undrar jag varför man sätter igång en maskin innan man går och lägger sig när man vet att badrummet ligger under sovrummet?! Jag lovar.. hade den där tvättmaskinen haft en hals hade den legat strypt nu på morgonen. GAAAHH!!

Har fått sova en stund i vart fall och jag fick ju åtminstone äran att vara vaken när jordens åskväder drog över Bullerbyn. Vackert och mäktigt, som alltid.

Nybryggt kaffe i köket, Kjellvander i mina högtalare även idag och 30 min till veckans sista jobbpass.

Kommentarer
Postat av: McCready

Den har kanske ingen hals men en "off-knapp" måste den väl ha? Eller är min maskin extrautrustad? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback