Hon måste va en kristen kommunist

Jag är vaken... ibland. De där väskorna packades aldrig och jag ägnade istället helgen som var till att ta hand om mig själv, för att ta igen förlorad sömn och hitta ork att andas igen. Så istället har jag jagat löv och sett Idol, gått långa promenader och haft vänner på besök, druckit vin och ätit clementiner. Började tom att läsa en bok men blev så frustrerad över dåligt språk att jag slog ihop den igen. I söndags lämnade jag dock mitt gamla mangelhus för  att döpa barn och därefter fria 18-åring på en ö. Hela barndomen på en dag.

I måndags fick jag andas hav igen... sådana dagar är alltid bra dagar.


Snart natt i Bullerbyn och höststormarna fortsätter att kasta in kyla i mitt otäta hus. Inatt tänker jag drömma om en vår...

".. och här är en låt om en idealist" Det skulle ha kunnat vara jag... eller kanske Du.

Kommentarer
Postat av: Huh

Fin blogg, välkommen att ta en titt i min blogg.

Såg du Uffe något på hans turné i somras?



Lev väl!

Postat av: billan

Tittar ofta in här hos dig men kommenterar inte så ofta. De känns fint att besöka dig:)

Ikväll satt det fint med "Hon måste va en kristen idealist". Känner igen mig från Unplugged turnén...

Nu fortsätter vi att drömma om en vår!

2009-11-06 @ 22:32:10
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Ellinor

Huh Tack för det! Nej ingen Ulf i somras, fick en överdos under vintern och kände att jag behövde få längta igen. Men nästa så.. om det nu blir fler.



billan Ah.. en vän av trädgårdar på besök =) Du är varmt välkommen till kajen också..

2009-11-08 @ 00:21:07
Postat av: Att andas hav...

...är att andas LIV!



Sitter här med en bakfickemjuk ansökan om ett

yterligare liv,men avvaktar,då jag hört det

sägas att svaren skulle hinnas med i det liv

som just nu pågår...



http://www.youtube.com/watch?v=tS-qsh6eTik



...fortsätt prata...



Jag är här... ...för Dig,o mer därtill!



//G.

2009-11-23 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback