Kom kättare, kom syndare

Så pulserar mitt röda hjärta igen och jag vill tillbaks till en tid där människor orkade bry sig.



.. och bomberna föll även
HÄR och HÄR och på nåt sätt även HÄR

Det går i cyklar, konstaterar jag då Afzelius är tillbaks i mina högtalare och blodet tvättas rent från nedsolkad induvidualism. Mina fingertoppar längtar åter efter svarta- och vita tangenter och mina fötter efter ett rotsystem av annan sort .

Det finns ett piano till skänks i Emmaboda. Kanske skulle hämta hem det. Att plocka tillbaks sina toner är en bra början.

Kommentarer
Postat av: Linz@n

Glöm inte komma inom longlakecity när du åker till Emmaboda ;))KRAM

2009-10-07 @ 21:52:06
Postat av: Ellinor

Linn Kanske finns pianon i Longlake också =)

2009-10-07 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback