Nu faller löv från gren

För andra dagen i rad visade termometern på blygsamma 15,2 grader innanför husets väggar och genast kom min hud ihåg hur en vinter känns. Under natten har återkommande nattfrost börjar klä av den stora kastanjen i en rasande fart och fullmånen stal sömn från både två- och fyrbenta. Nu faller regnet igen och om mindre än en timme är jag tillbaks på jobb, allt medan Ebba Forsbergs berusande vackra version av Hallelujah stillsamt nynnas i ett blodomlopp.

Ha en trevlig lördag gott folk.



Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en trevlig helg gumman - trots jobb! Här på västkusten regnar det o blåser, precis som jag önskade för att riktigt kunna slappna av och njuta av en dag hemma! Ska dock på kaffe hos mor o far idag, blir inte att vi ses lika ofta när dom är i stan och dom får snabbt abstinens - inte efter oss människor men den lilla 4-benta uslingen har stulit deras hjärtan totalt :)



Många kramar från mig

2009-10-03 @ 11:14:31
Postat av: Azola

Lika vackert foto ... som... dina vackra texter! kram

2009-10-05 @ 14:18:58
Postat av: Ellinor

Eva Ser mycket fram emot att träffa denna lilla varelse på fyra ben och med konstig stämma :)



Nu vardagshelg i Bullerbyn, inte fel det heller.



Kram min vän!



Azola Tack söta du, blir glad för dina ord om mina.. det är förmodligen den finaste komplimang jag kan få :) Kramar!

2009-10-05 @ 23:38:38
Postat av: Jag ska hålla Dig tills Du blir still...

...Du måste genom vintern,för att se sommaren igen...



// Heartbreak Hotel (a.k.a. "G"...)



2009-10-08 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback