Vilken färg har själen, älskling?


Kommentarer
Postat av: Mr Vedder

Hon gör denna riktigt bra! Bättre än orginalet till och med. Såg att fröken Wallin Perez fanns på Spotify med. Dock bara denna låten...

Ha en underbar dag i Bullerbyn!

Postat av: "PERSONLIGT"



...vardagsromantik...



"Kompanjonskap" är RIKTIGT bra!!!

2009-10-17 @ 21:27:26
Postat av: Ellinor

MrV På tuben hittar du "Ingenting" också.. inte samma gåshud, men bra den med.



G Låt oss då hoppas att den finns där bakom nästa krök du rundar min vän. :)

2009-10-18 @ 23:11:55
Postat av: G

...jag har hittat vägen,därefter funnit stigen,så

nu väntar nästa krök... och efter det så hoppas

jag finna att RÄTT dörr är olåst...

2009-10-19 @ 19:31:28
Postat av: Tyvärr...

...så har jag,trots flera dygns tankar,inget

annat svar än att själen har färgen PÄRLEMOR.



Själen,liksom pärlemor,avspeglar bara dom

färger som vi just nu omges av...



Har Du något annat svar,så står

står min dörr alltid öppen...



//G.

2009-10-19 @ 22:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback