What If..

If försäkringsbolag gott folk... Förmodligen jordens bästa bolag att försäkra sina lurviga vänner i. Ingen onödig byråkrati, inget knussel utan bara valuta för pengar, snabb service och ett mycket trevligt bemötande. All heder If.. alla heder!

Paus i Idol, därefter en timmes vampyrsällskap i Lynch-anda. Tidigare idag gick ett stygn och det blev återbesök hos pälsdoktorn. Nålen fick dock vila den här gången och istället ska vi nu skydda en läkande tass med gel och nya bandage. Som
Åz säger.. Vi har ingen tur med våra fötter i den här lilla familjen.



Kommentarer
Postat av: Åz

Jag håller med dig!! Jag har samma erfarenhet av if!! Ha en riktigt härlig Gotlandsresa!! Jag är allt lite avundsjuk!!

2009-09-10 @ 18:00:59
Postat av: Ellinor

Åz Ja det ska bli underbart, även om jag fick skjuta på det lite. Synd bara att jag missar dig på måndag men jag hoppas på de där privatlektionerna jag hörde nåt om ;) Kram kram!!

2009-09-12 @ 21:18:59
Postat av: Azola

Oj...nu har jag missat mycket här hos er =(

Ja så går det när man inte sitter vid rätt dator (med alla favoritlänkar) utan slöar med seg laptopen i soffa...och har stor trädgård till råga på allt =)

HOPPAS Vildas läk-kött är av den bästa sorten och att ni får en njutninsgfull tripp till paradisön! Jättekramar på er ♥

2009-09-15 @ 14:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback