Morsan Frosth

Jag måste få lobba för en underbar blogg. Min vän och kollega har ändligen hittat till bloggvärlden och därmed gett mig en ny favoritsida att dagligen besöka. På Morsanfrosth kan ni hälsa på hos denna underbara storfamilj där jag har en given plats som huskatt...

Fredag igen och aldrig har en vecka gått så overkligt fort eller varit fylld av så mycket overkligt innehåll. Tv, radio och tidningsintervjuer. Idag en fotograf för DN som kom körandes från Växjö och intill mig står Lars och talar med P1. Måtte bilden inte ha samma Hinseberg/Kumla tuch som de kort som togs till SKTF-tidningen förra veckan!! Telefontid med socialutskottets ordförande och personligt besök hos Ylva Johansson där även Marita Ulvskog väntade. Rädda Barnens huvudkontor och ett långt möte med en trevlig och kunnig programhandläggare för socialtjänstfrågor.

Overkligt och ack så verkligt. Slitigt, nödvändigt och mellan varven sannerligen "kick-givande"...

Nu helg och oändlig vila!

Kommentarer
Postat av: morsanfrosth

Du är den enda huskatt vi har och behöver!! Synd att du är utekatt bara!!Jättebamsekraam

2008-04-18 @ 22:51:12
Postat av: morsanfrosth

som innekatt skulle vi ju sett mer av dig

2008-04-18 @ 22:52:35
Postat av: morsanfrosth

Tack för reklamen förresten!

2008-04-18 @ 22:57:29
Postat av: Ellinor

Åz: Kommer snart och spinner i en fotölj nära dig! Kraaam min vän!

2008-04-19 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback