Vet ni...

..det är bara en armlängds avstånd till de blommande slånbuskarna, till ljumma vindar, doft av hägg och toner av "den blomstertid". Visst blir den här sommaren den bästa sommaren..?!

image104

Livet i denna stund är rätt rörigt... bra, men rörigt. Politisk opinionsbildning, kamp för mina ungar och deras familjer. Besparingskrav och budgetfascism har väckt ursinnet, tron på förändring eldar på kämparglöden.

Under min presentation här på blogg.se har jag för över ett år sedan fyllt i att jag gillar;
  1. Vardagsmod
  2. Ställningstaganden
  3. Solidaritet
nu är det baske mig upp till bevis och dags att göra vackra ord till vackra handlingar!

Fokus!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hejsan gumman!


Ta det lugnt och njut lite av våren nu när den äntligen kommit igång. Längtar själv jättemycket efter sol o bad. Här är det pest på jobbet så lägligt nog har J fått feber och jag är den som är hemma med honom. *ibland uppskattar jag barnen mer än annars*

Kram Eva

2008-04-08 @ 16:09:30
Postat av: Anonym

Upp till kampen... Hör kampsången ljuda! : )
Lycka till! Kram

2008-04-09 @ 19:57:51
Postat av: Mina

Glömmer alltid skriva mitt namn på mina inlägg...

2008-04-09 @ 19:58:52
Postat av: Emma

Eeeh, kanske lite längre bort till blommande slån (det har vi väl inte alls?) än en armslängd... Videkissar och toftsvipor får stå för vårtecknen härifrån.

Och jag känner igen frustrationen över besparingarna. Här ska det sparas 100 000 kr på varje avdelning på förskolan (atronomiska summor för dem)- och alla föräldrar och skattebetalare behöver ställa sig i kampen.

Nu måste jag maila Calle P...

2008-04-10 @ 12:59:01
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Jag är på din sida!

Postat av: ÄÄÄäääää

Jag är sååå STOLT över att vara Din mamma!

2008-04-10 @ 19:16:41
Postat av: Anonym

Din Kärlek till alla människor. den vi alla har inom oss, den kommer alla oss att segra till slut

2008-04-13 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback