Dagens...

.. sysslor
Ta hand om mig själv, min hund och mitt hem.

.. låt
"Om du rör mig dör jag". 2.58 minuter koncentrerat lyckopiller!

.. lunch
600 mg Calcium
300 mg Magnesuim
200 mg Pantoten
200 mg B.50
400 mg Zink
2000 mg Fiskolja
500 mg Rosenrot

.. och så lite selleri till det.

(Nej mamma, jag har inte BARA ätit det idag..)



.. temperaturer
Inne: 22,5°
Ute: 2,5°
Kroppstemp: 35,8°

.. nu jävlar
Kära vänner, nu är det äntligen dags och som vi har väntat och längtat...  Det är MELODIFESTIVAL.. festivalernas festival. Damma av paljettstrassen, korka upp champagnen och plocka fram statistik och röstningskuponger.. nu kör vi!

UPPDATERAT
.. undran
VEMS är alla skor som ligger innanför ytterdörren och VEM är det som lägger/kastar/sparkar av sig/placerar dem där?!

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Det Småländska köket? Nu går ju Milan-Reggina samtidigt som Melodifestvalen så att....

Postat av: Ellinor

Vet du.. ikväll ska jag faktiskt göra lammfärsbiffar. :)

2009-02-07 @ 16:21:36
Postat av: Eva

15 minuter kvar.... Drinken ska strax blandas, godis till familjen e upphällt o vi ska bara pösa och förhoppningsvis hitta nån ny favorit att rösta på! Nåja, min favvis ligger långt fram - Måns förståss....



Hoppas du har en trevlig kväll!



KRAM från jag i väst

2009-02-07 @ 19:48:21
Postat av: Ellinor

Eva: Kom just in från hundpromenad och ska festa till det med cola light ikväll ;) Hade gärna varit hos er.. eller haft er här!! Kramen!

2009-02-07 @ 19:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback