Kärlekssniglar




Kommentarer
Postat av: Åsa!

Underbart...

Postat av: Louise

Vad gulligt!

2009-02-14 @ 22:33:14
URL: http://heydaytomayday.blogspot.com/
Postat av: Azola

Wow...så smart!

Gillar både dörren och texten!

2009-02-15 @ 00:51:00
Postat av: "ingen reklam,tack"...

...jag har testat det...och det har bara resulterat i att jag har tagit ALL reklam,o lagt tillbaka den i den gula lådan som posten har... ...om dom sedan har fattat piken,det vet jag inte... ...men eftersom jag tror på återvinning,så fortsätter jag... kärleksbreven är så begränsade i antal,så jag är inte särskilt rädd för att missa något av dom... ...och i min ålder är även kärleken återvunnen... ...på ett eller annat sätt...



Kram o Klapp!!!



/ G.

2009-02-15 @ 01:18:42
Postat av: Ellinor

Åsa!: Det är faktiskt taget på din vackra ö..



Så klart ;)



Glennis: Du gjorde vad?! haha.. underbart! Kramar!!

2009-02-16 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback