Recycling

Dagens outfit.. fast utan dagens. Som en kebabrulle utan rulle eller en släktby utan släkt. Nåväl.. låt mig presentera mitt släktträd i klädväg..

Mössan: (som har förekommit på
bild ungefär exakt ett år tidigare) Har min farmor stickat och den har tillhört fammos pojkvän Helge.
Tröjan: Har militärens märke i sig och har tillhört den älskade morfadern (som jag saknar så jag nästan går sönder)
Byxorna: Var farfars. Mannen som gav mig bananer och snus och som drömde om ett eget kakaoträd.
Jackan: Som inte syns på bild, men som är en grön Fjällräven med knallorange foder, är egentligen pappas. Har en viss förmåga att ta/få/låna jackor av pappan.
Skorna: Är mina egna och det är kanske tur det.

Bilden..  Ja den är tagen av mamman en dag i mars när vi skulle ut och bränna korv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med recycling även av kläder! Personligen är jag ju dålig på det och det är många många plagg som jag helt plötsligt kan sakna men sedan komma på att "ojdå det slängde jag ju för att jag inte använde det".



Har haft barnfri helg och det har varit grymt skönt! Fått en massa hemmajobb gjort men ändå njutit av tystnad o god mat/dryck!



Hoppas din dag är bra!

Kramar från vännen i väst

2009-03-30 @ 15:26:37
Postat av: Anonym

Ögonen: från himlen.



;-)

2009-03-30 @ 20:58:54
Postat av: Catharina

Söt som socker är du i alla fall på bilden, dessutom påminner din outfit en hel del om mina egna kreationer som jag går här och lufsar i :)

2009-03-30 @ 21:53:49
Postat av: Ellinor

Eva: Man behöver sina andrum, vad de än må vara ifrån :) Här i Bullerbyn är det snart dags att åka mot jobb och vore det inte för att det fanns så mycket annat jag ville göra så hade jag åkt med glädje. Nu känns det bara halvroligt (konstaterar jag medan jag sneglar mot fönster i behov av putsning)



Hoppas du har en fin dag på din fina kust!



Anonyma charmör: Jodå..



Chatarina: Äsch då :) Fast visst är det skönt att få klä sig som någon som rotat i UFF-lådor..? ;)

2009-03-31 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback