Söndagsregn

Det är en grå dag mitt i allt det färgrika och om stund ska jag leta upp mina regnkläder och ge mig ut i hösten. Det är sista chansen att andas skog för en stund för imorgon kommer kulorna att vina mellan träden när älgar ska berövas på livet.

Veckorna fortsätter att flyga iväg och den här var inget undantag. En hel del vardag givetvis, vuxensysslorna kan man sällan fly ifrån, men jag antar att de fyller sin funktion på något moget sätt de med. Vardag fick dock ge vika för fest i fredags då Bullerbyn intogs av mina kollegor och "Spritfest" stod på inbjudan. Något säger mig att korna i hagen här intill fortfarande håller andan...
Tack för en underbar kväll ni galna, livsbejakande och fullkomligt ljuvliga människor!



Söndagens skönaste låt

Kommentarer
Postat av: MrVedder

Riktigt bra =)

Postat av: Azola

Vi har 2 älgfamiljer som är här dagligen....håller alla 100 tummar så att de finns kvar efter jakten... =(

2009-10-12 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback