Välkommen

Det börjar bli mörkt och i mörket föds natten. Det börjar å andra sidan bli höst, en höst som i all sin färgprakt för med sig just mörker.. ett snudd på evigt sådant. Ikväll återvände välbekanta toner till mitt hem och kanske är det de begynnande höstvindarna som burit hit dem hela vägen från Österlen. Ulf gör sig bäst i den årstid jag tycker allra bäst om, där i den höga luften, i de sprakande kaminernas, i regnets och vemodets tid.



På min köksvägg berättar dock en 70-tals almanacka att det finns sekunder av en sommar kvar och när jag gick där på ön i förmiddags så sparade jag på varenda en av dem...











Nu natt i ett rött hus i en Bullerby..

Kommentarer
Postat av: Eva

Hösten e ett faktum få termometern visade 2,9 som lägsta temp senaste dygnet!!! Och NU passar det dotra att ta 3/4 byxor :) di barna,di barna....



E fortfarande hemma med envisa förkylningen o öroninflammation. Åh HURRA nu misstänker jag att ögonen drabbats med så jag sitter o väntar samtal från vårdc. - hoppas dom har tid för mig. Nåja, nog gnällt!



Idag ska det fixas för tonårens tid som infaller i morgon i detta hus!! Tårtor ska förberedas o kakor bakas allt enligt L;s önskemål.



Hoppas du har en toppentisdag framför dig!

Kram från en hostig vän i väst

2010-08-31 @ 08:06:08
Postat av: Fröken F

Otroligt vackra bilder tagna av en skicklig fotograf och framtida författare... :)

2010-08-31 @ 11:49:26
Postat av: Ellinor

Eva Tonåring.. tanken svindlar. Var vi inte nyligen där?! Hoppas det blir en bra dag för er alla, inte minst för fröken L!



Kramar tillbaks fån en som förmodligen blev smittad ;)



Fröken F Det var en vacker dag där vid ökanten.. =)

2010-08-31 @ 21:18:34
Postat av: Ann

Uffes låt och dina vackra bilder gör att ögonen tåras...varför...vet inte, men kanske för att sommaren är över och dina bilder berör! kram

2010-09-01 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback