Vuxensommarlov

Nu har det börjat och aldrig har en semester varit mer välkommen. Under fem veckor ska jag göra allt det där jag inte hunnit göra på halvår.. läsa böcker, gå långa promenader, se tv, få ordning i all röra, träffa vänner, träna för tjejmilen, andas...

Semesterbonusen består av några fantastiska fjällmil, en stund i en hammock vid ett norrlandshav och en festival i en pulserande storstad. Om jag lyckas bli vän men Ulf igen ser jag honom bland uppskjut och illtjut, i bilen lyssnar jag på Sommardöden och tänker att min egen sommar istället ska få bli fylld av liv. Ett gott liv.. ett sommarliv kantat av smultron och mygg.



Månadens soundtrack

Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ha en fantastisk semester nu Ellinor och glöm inte att vila...på riktigt!

Postat av: Sussi

bilderna är magiska kära Ellan. ha världens bästa ledighet. Kram.

2010-07-05 @ 23:09:25
Postat av: Vasalöparn

Enormt fin bild! Som vanligt! En bild som doftar av sommar och skog och gräs och mogna bär. Låt det bli den bästa sommaren av alla...

2010-07-06 @ 14:35:54
Postat av: Ellinor

Slottis Aj will =)



Sussi Tack söt! Kram!!



Vasalöparen Bugar och bockar för ord från ett proffs. Ja, nu ser vi till att den här sommaren blir den bästa. =)

2010-07-07 @ 00:47:46
Postat av: K

Ta vara på och njut av din semester E !!!

2010-07-11 @ 00:02:17
Postat av: Ellinor

K Dagarna går allt för fort bara, har inte ens hunnit få en gnutta semesterkänsla och det har redan gått en vecka!! Nåväl, det får ändras bland fjällen framöver hoppas jag :) Ha nu en riktigt bra tur där uppe i det vilda och vidunderliga och hoppas ni slipper det regn som de hotar med i alla prognoser.

2010-07-11 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback