Från en midsommarö...

[när man inte hittar sina ord]


















Kommentarer
Postat av: emma

Hej, vackra bilder, som vanligt! Hoppas sillen gick hem. Själv glömde jag bort att skära upp de insmugglade bake-off kopiorna, och det var ingen som frågade efter dem heller... jag kanske har släkten full av atkins-fanatiker?

2010-06-26 @ 22:49:28
Postat av: Åz

Vilka sanslöst fantastiskt vackra bilder du tar!!!Du har verkligen förmåga att "se" hur bilderna ska bli vackra!!

2010-07-05 @ 19:35:29
Postat av: Ellinor

emma Jag önskar att jag vore någon slags fanatiker trots allt.. jag hade aldrig glömt en bake-off av något slag..



Åz* Tack min vän.. vi har en vacker värld att öva på =)

2010-07-05 @ 21:06:20
Postat av: pelle

snygga bilder. Den där bilden med stenmurarna på sidorna och massa träd påminner om min barndoms somrar . liknar ödingstorp/förlösa tycker jag.

2010-07-24 @ 13:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback