Kontorslandskap

Idag jobbar jag hemma.



Dagens soundtrack


Kommentarer
Postat av: Louise

du tänker väl vara rädd om dig?!?! om två veckor flyttar jag hem igen...längtar längtar längtar efter livskvalitet med dig!

2010-05-20 @ 22:24:57
Postat av: Anonym

Skönt att kunna jobba utomhus och njuta av grönskan när Ida sjunger sommarsånger i bakgrunden ;o)

2010-05-25 @ 16:27:22
Postat av: Glennis

Vill bara sända mina tankar o kramar till Er...



Har varit lite hektiskt ett tag,så jag är lessen att jag inte hört av mig på länge;men i tankarna finns Ni alltid med...



Hoppas livet ger det Ni förtjänar Er,o att våren går en lång skön sommar tillmötes!



Lev väl,o ta hand om Er!



Kramar/klappar:

//G.

2010-05-25 @ 20:32:42
Postat av: Ellinor

Louise Jag gör mitt bästa kära du och jag ser fram emot en filt, ett korsord och så sällskapet av världens bästa Louiserska!!



Ann Ja vissa dagar är ännu lite bättre än de andra och även om jag har ljuvliga kollegor på det där kontoret i stan så innehåller de dock inte lika mycket klorofyll som en tillvaro likt denna.. ;)



Glenn Tankar, kramar och klappar uppskattas och behövs. Hektiskt för förnamnet även på den här sidan landet och jag hoppas att vi snart har fred och lugn i allt som andas där runtomkring oss.. =)

Kramen!

2010-05-27 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback