Nu börjar det...











Nu är vi där igen.. i den vackra, exploderande och livshyllande tiden. Sprang förbi de fyra svarta lammen i förmiddags som på vingliga ben betraktade oss, fortsatte genom det där havet med vitsippor och tog  sedan sällskap med ett rådjur en bit på vägen. Fåglarna sjunger som galna och på det stora fältet satt två kråkor och stirrade ner i jorden.. förmodligen på jakt efter vårfeta maskar. Koltrasten bygger som vanligt bo under min stupränna och äppelträdet har familjen småfågel flyttat in... allt är som vanligt och ändå blir jag lika hänförd. Nu har det börjat... på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart, underbart, underbart!!!!

2010-05-02 @ 21:27:02
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Så fantastiskt vackert! Antar att det är hyfsat vackert i början av juni också!

2010-05-02 @ 22:25:38
Postat av: emma

Ja, jag fattar! Det är reklam!

2010-05-03 @ 08:40:09
Postat av: Ellinor

Sanna Indid it is! =)



Slottis Det är nästan alltid vackert i Småland! =)



Emma Jaaaa.. kom nu!! ;)

2010-05-03 @ 10:21:20
Postat av: Rickard

Ja, som jag själv konstaterade i helgen. Vackrast är det nu och ett tag framåt. Och dina foton ger verkligen det vackra full rättvisa.

2010-05-03 @ 22:24:43
Postat av: Louise

Min Ellinorska! snart har hela våren sprungit förbi utan att jag fått möjlighet att njuta av dig, din värme och ditt fantastiska bullerbyn! 4e juni slutar min utbildning och efter det tänker jag ta del av dig och sommaren i din närhet... längtar så oerhört efter lugnet, värmen och den fullständiga uppfyllda känslan av att njuta av livet! finns det når bättre än att få fly ut till din närhet, din kärlek och bli smittad av lite tacksamhet och glädje av den största livsnjutare jag känner!

2010-05-07 @ 08:27:26
Postat av: Ellinor

Louise Finaste du.. min dörr, mitt hem och mitt hjärta är alltid öppet för dig!

2010-05-07 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback