Skäl att älska vintern

Jag tror vårt uppehåll tagit slut och att det är dags att återförenas med den gamla gubben trots allt... Inser dock att jag övergett en del av min norrländska coolhet när jag muttrar över att närmsta spelning är i Kristianstad. Sjutton mil är ju bara snäppet längre än mellan Gällivare och Pajala... ynkligt.

 

 

Imorgon fredag och jag tänker tvinga chefen att julpynta mellan alla beslut, sedan drar jag på min boxarhandskarna och klipper till en vän innan dagen förmodligen slutar med att jag somnar i soffan. Livet är inte mer spännande än så just nu.

 


Kommentarer
Postat av: K

Jag ska försöka gå och lyssna på honom på Cirkus. Jag har ju bara 15 min promenad från jobbet till Djurgårdsslätten :)

2010-11-25 @ 23:12:24
Postat av: Sanna

Jag läser och läser men hittar i skälet att älska vintern??



2010-11-27 @ 11:32:04
Postat av: Ellinor

K 15 min bör du klara =)



Sanna Du kanske saknar någon modul? ;)

2010-11-28 @ 20:39:38
Postat av: Sanna

Hittar inte, skulle det ju stå... Och ja.. den modulen fattas nog :-)

2010-11-28 @ 22:06:23
Postat av: Västkusten...

Den Norrländska coolheten kanske har muterat till Småländsk frusenhet...

Skickar en varm kram,om det kan hjälpa...

2010-12-08 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback