Oktoberskrud

Min vän, mannen, myten, människan i Bromma, ställer till med fototävling för tredje (?) året i rad och liksom övriga år hittar jag inte ett enda motiv att tävla med. Bilen ska vara tagen i oktober detta år och opublicerad... Så passa på gott folk.. töm era kameror eller ut och fånga ögonblick. På lördag är det för sent.. åtminstone för att tävla.

Tävlar gör du
HÄR

Oktober kan ge fantastiska möjligheter till foto. Som den där isblå morgonen vid Lule älv tillsammans med morbror, på ett brinnande fjäll där över min barndoms fotspår eller i slutet av en allé på väg mot ingenstans.






Kommentarer
Postat av: K

Hallå!! Att du inte hittar några egna bilder att tävla med, det tror inte jag på ;)

2010-10-15 @ 01:22:20
Postat av: Ellinor

K Nix, inte ett endaste :(

2010-10-15 @ 09:07:21
Postat av: Myten

Jag förstår aldrig vad du menar med det...du tar ju underbara bilder? Kom igen nu Grynet!

2010-10-15 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback