Nu är varje slag av mitt hjärta som ett eko av allt jag mist

Fredagskväll mitt i vinjetten till en tv-serie. Ja så kändes det där runt det ovala bordet fyllt med kvinnor fyllda av vidunderliga historier. En borrmaskin och hundratals kolhydrater senare tog den tjugoandra oktoberdagen slut  under en måne fylld till bristningsgränsen. Idag vaknade jag på en ö och hos en familj så nära att den räknas till min.

Efter att ha blivit tacklad av 70 kilo albinoboxer har jag fortfarande galet ont i ryggen och morgondagens rockjympa känns ohyggligt avlägsen. Faktum är att jag inte ens kan resa mig utan att kvida och morgontimmarna fick därmed tillbringas med nyhetsmorgon i ryggläge. Antar att jag således har ett gäng muskelskador att tacka för årets musikaliska högtidsstund...



På onsdags släpps deras "Kärlekens väg".. den köper vi.

Kommentarer
Postat av: Glennis

Aaaah...

Kungarna Från Broadway...(Nerför Floden)

En av mina käraste skivor!



Såg Du "Så Mycket Bättre"?



Kram o Klapp!!!

// G.

2010-10-25 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback