Befruktad

De fem gamla äppelträden här på gården fullkomligt kastar sina frukter omkring sig och efter fem minuter i trädgården börjar man tro att man är Newton själv. Insikterna om alltets alla lagar låter dock vänta på sig..



I Stockholm förbereds ett lopp och 28.000 ostkakor, 45 mil söderut förbereds helgarbete och sallad. Två parallella verkligheter och visst är det så att jag egentligen skulle ha varit i den andra. Nu blev det ingen tjejmil för mig i år, och jag får tacka snuvan för lindrandet av den där känslan av att ha blivit snuvad på något. Men nästa år springer jag... såvida inte livet vill något annat.

Nåväl.. vi kickar igång helgen med lite Bruce och väntar in mörkret..


Kommentarer
Postat av: Eva

Dina äpplen luktar ända hit ;) - äppelpaj står på bänken och väntar på att middagen ska ätas så den kan dukas fram!

Funderar o dividerar med mig själv OM jag ska baka lite "norrlandsbröd" eller ej idag....Får se, annars kommer det ju en helg som ska fyllas med göromål varför ej baka då?!



Hoppas du får en fin helg vännen!

Kram från vännen i hallndskusten o henns trattberoende hund :)

2010-09-03 @ 13:22:09
Postat av: Fröken F

Hade stolt hejat fram er på Stockholms gator i helgen... :)

2010-09-03 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback