Som på ärten ungefär

En morgon i ljus och en förvånad kropp som tillbringat sin första natt i en säng med både fjädring och komfort. Jag har blivit vuxen på riktigt och för första gången köpt en säng i en affär istället för på annons. Nu ska jag bara vänja mig vid att behöva stå på tå för att överhuvudtaget komma upp i den...





Torsdag i människoland och en vår på intågande. Morgonkaffe och spring i benen, sedan en stunds tjuvjobb innan jag stämplar in på riktigt. På söndag ändrar vi klockan och kysser snödroppar och om bara ett ögonblick är skogen full av sippor. Nu har det börjat. Nu är det dags att åter vakna till liv efter en vinter i ide.

.. och så sjunger vi om
Strimmor, Winnis och jag.

Kommentarer
Postat av: MG

Åhh mademoiselle! du sitter också bokstavligt talat på en sån fin dyrgrip! När jag upptäckte att den var så retrorätt inne hämtade jag in den från snickerboa :D



Njut pausen och våren! Jag lär sakna dina fina ord.

2011-04-13 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback