Ett test i min smak

H lotsade mig till ett ljuvligt, förmodligen fullkomligt sanningsenligt test och ja.. mitt testresultat har en viss inverkan till min positivism!

Det gäller alltså,
vilken kändis dejtar du? 10 skalfrågor där kandidaterna sorteras bort en efter en. Kvar står den kändisman/kvinna som passar en bäst.

Vem jag fick..? Åh mannen med de isblåa ögon jag en gång sett in i, han som fyller upp ett helt rum med sin blotta existens! Mannen med en svärfar jag snudd på avgudar ;)

Hans kvinliga motsvarighet, alltså den kvinliga kändis som passar mig allra bäst, blev varken Kristina Lugn eller Lill-Babs. Nej det blev en het, sjungande grekiska på 25 och med det kan jag konstatera att H och jag besitter vissa likheter...



.image24          image25
 

Kommentarer
Postat av: Solis

Hallå, jag gjorde det testet nyligen efter tips om annan vän.
Jag matchade bäst med Sessan Madde och Freddie Ljungberg.- Jag är nöjd. Kristina Lugn var den första som försvann*pust*

Postat av: Sanna

Jag fick också Micke. Lyckan jag kände när Svennis försvann kan inte med ord beskrivas.

2007-08-26 @ 22:22:09
Postat av: Ellinor

Solis: Men du.. det var väl inga dåliga matchningar du fick. Lill-Babs hade varit värre än Lugn tycker jag.. och om Svennis får jag hålla med Sanna om att han är läskig.

2007-08-29 @ 21:23:20
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Vad är det för fel på Svennis? Han har två bra egenskaper...han är en fantastisk fotbollstränare och han är lik Mr. Burns i Simpsons.

2007-08-29 @ 21:47:36
Postat av: Ellinor

Slottis: Svennis är en slemmig bisamråtta och om han är bra på fotboll eller inte har ingen som helst betydelse. Basta!

2007-08-29 @ 21:58:57
Postat av: Sanna

Nickar energiskt åt föregående talare! Slemmig var ordet!

2007-09-02 @ 16:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback